لحظه‌ای که مدافع پی‌اس‌جی، ستاره گرانقیمت منچسترسیتی را نقش زمین کرد!

لحظه‌ای که مدافع پی‌اس‌جی، ستاره گرانقیمت منچسترسیتی را نقش زمین کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در مقابل پی اس جی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا در ادامه مرحله گروهی چمپیونزلیگ شکست غیرمنتظره ای را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، عملکرد مسی و اولین گل ستاره آرژانتینی در این بازی نگاه های زیادی را به خود جلب کرد هر چند که یکی از صحنه های بازی نیز به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. در حقیقت صحنه تکل صحیح و دقیق اشرف حکیمی روی پای جک گریلیش ستاره تکنیکی و گرانقیمت منچسترسیتی به شدت وایرال شده است. هر دو با هزینه های بالایی به باشگاه کنونی خود آمده اند و فشار زیادی را حس می کنند. این بار ستاره پی اس جی توانست در دوئل انفرادی  پیروز شود. در حقیقت ستاره 117 میلیون یورویی منچسترسیتی با تکلی دقیق سرنگون شد که البته معتقد بود داور باید برخورد شدیدی با بازیکن مراکشی داشته باشد.

گریلیش 26 ساله در جریان بازی نتوانست از اشرف عبور کند و در نیمه دوم با فیل فودن تعویض شد. عملکرد دفاعی خوب پی اس جی باعث شد تا گواردیولا در این بازی کیش و مات شود. از سویی اشرف نیز در پایان بازی در صفحه اینستاگرامش تصویری از خودش و گریلیش منتشر کرد که بازیکن گرانقیمت سیتی را جا گذاشته تا این گونه برای ستاره تیم ملی انگلیس کری بخواند. سیتی حالا باید آماده بازی حساس مقابل لیورپول در لیگ برتر انگلیس شود.

4125