شوخی نیمار با خوابیدن مسی پشت دیوار دفاعی مقابل منچسترسیتی

شوخی نیمار با خوابیدن مسی پشت دیوار دفاعی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی در بازی مقابل منچسترسیتی جدا از این که اولین گلش را به ثمر رساند به خاطر یکی از اتفاقات بازی به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 91 بازی و در حالی که تیم پوچتینو با گلهای گوئی و لئو از حریف پیش بود، سیتی پشت محوطه جریمه دوناروما صاحب موقعیت شد. مسی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است به خواست پوچتینو پشت دیوار دفاعی روی زمین خوابید تا جلوی گلزنی حریف را بگیرد. در حقیقت مسی هرگز در بارسا یا تیم ملی آرژانتین چنین کاری نکرده بود.

نیمار دوست صمیمی مسی به همین بهانه یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد و با چندین شکلک خنده نوشت:" آن جا چه کار می کنی، مسی؟"

در حقیقت عادی نیست که مسی را در چنین شرایطی ببینیم اما به نظر می رسد که لئو بر خلاف بارسا که ستاره اصلی تیم بود حالا در تیم جدیدش فهمیده است که باید تواضع پیشه کند و بخشی از تیم باشد. البته کوتاهی قامت وی نیز مزید بر علت شد تا پوچتینو ترجیح بدهد که از او در دیوار دفاعی استفاده نکند چرا که دیوار دفاعی مخصوص بازیکنان بلندقامت است و بدین ترتیب لئو پشت خط دفاعی خوابید تا جلوی این که حریف تیمش را سورپرایز کند و کاشته اش را از زیر دیوار دفاعی رد کند، بگیرد.

4125