تمجید نشریه ایتالیایی از سه بازیکن میلان و انتقاد از رومانیولی و ژیرو

تمجید نشریه ایتالیایی از سه بازیکن میلان و انتقاد از رومانیولی و ژیرو

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از شکست شب گذشته روسونری برابر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن سیرو در لیگ قهرمانان اروپا، نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز به بررسی عملکرد بازیکنان میلان پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، این نشریه ایتالیایی بعد از برگزاری بازی شب گذشته میلان مقابل اتلتیکو مادرید در سن سیرو که به شکست دو بر یک روسونری منتج شد، با اعطای نمره 7.5 از 10، براهیم دیاز را به عنوان بهترین بازیکن میلان انتخاب کرده است؛ بازیسازی که بسیار با انگیزه بود و موقعیت های بسیاری برای هم تیمی هایش ایجاد کرد.

رافائل لیائو نیز همین نمره 7.5 از 10 را دریافت کرد؛ وینگری که روز به روز در حال پیشرفت استعدادش است.

فیکایو توموری نیز با نمایش عملکردی خوب در یک بازی پر فشار، نمره 7.5 از 10 را به خود اختصاص داد.

بازیکنانی چون مایک ماینان، اسماعیل بن ناصر، ساندرو تونالی و داویده کالابریا نیز با دریافت نمره 6.5 از 10 دیگر بازیکنان خوب میلان لقب گرفتند در حالی که به استفانو پیولی نیز به دلیل مدیریت یک بازی پیچیده، نمره 6.5 از 10 توسط گاتزتا داده شده است.

با این حال، نشریه گاتزتا تاکید می کند که پیولی با فرستادن اولیویه ژیرو به زمین مسابقه، باعث نابودی هر موقعیت واقعی در ضد حملات شد و این مهاجم فرانسوی به همین دلیل نمره 4 از 10 دریافت کرده است.

سلماکر و بالو توره نیز نمره 6 از 10 داده شد.

اما ضعیف ترین بازیکنان میلان به ترتیب فرانک کسیه، الساندرو فلورنتزی، آلسیو رومانیولی و آنته ربیچ بودند.

رومانیولی و ربیچ نمره 5.5 از 10 که هر کدام به دلیل رها کردن آنتوان گریزمان در صحنه گل تساوی و از دست دادن شانس بزرگ گلزنی برابر اتلتیکو مادرید، این نمرات را دریافت کردند.

فرانک کسیه نمره 4 و الساندرو فلورنتزی نیز نمره 5 را کسب کردند.

9404