واکنش اینزاگی به انتقادات از مهاجمان نراتزوری: تقویم مسابقات فشرده است

واکنش اینزاگی به انتقادات از مهاجمان نراتزوری: تقویم مسابقات فشرده است

پایگاه خبری فوتبالی - سیمونه اینزاگی معتقد است اینتر می توانست دروازه شاختار را باز کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در واکنش به کسب نتیجه تساوی بدون گل مقابل شاختار گفت:

"ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که فرم خوبی دارد، فوتبال خوبی بازی می کند و مالکیت را در اکثر جریان بازی در اختیار می گیرد. در برخی از مقاطع زمانی آن ها توپ را به خوبی به گردش در می آوردند، اما ما مقصر بودیم که از موقعیت هایمان نهایت استفاده را نبردیم. ما تیر دروازه آن ها را به لرزه در آوردیم و دروازه بان آن ها دو سیو عالی داشت. ما پنج موقعیت عالی داشتیم که در استفاده از آن ها زیرک نبودیم. ما می توانستیم برنده شویم."

اینزاگی در واکنش به انتقادات درباره انتظارات بیشتر از مهاجمان تیمش چنین گفت:

"ژکو و مارتینز بازی فوق العاده ای انجام دادند و در بازی فداکاری داشتند. سپس کورئا و سانچز را به بازی فرستادم؛ دو مهاجمی که هنوز در مسیر بازگشت به آمادگی کامل هستند. تقویم بازی ها فشرده است و پس از دیدار سختی که مقابل آتالانتا داشتیم، مسابقه امشب یک دیدار خارج از خانه دشوار بود. ما برابر تیمی شایسته در کسب امتیاز خوب عمل کردیم. البته باید به یاد داشت که ما بازی خانگی مقابل شاختار را در ماه نوامبر پیش رو داریم اما آن ها یک تیم غیر قابل پیش بینی هستند که مشکلاتی را برای حریفان خود ایجاد خواهند کرد. بر اساس میزان موقعیت های خلق شده توسط ما، باید دیشب دروازه آن ها را باز می کردیم."

9404