تمسخر حذف رئال مادرید توسط بازیکن سابق اتلتیکومادرید

تمسخر حذف رئال مادرید توسط بازیکن سابق اتلتیکومادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو فوتره بازیکن پرتغالی اسبق اتلتیکو مادرید به شدت در شبکه های اجتماعی فعال است.

به گزارش فوتبالی، فوتره معمولا پیام های زیادی در مورد اتلتیکو در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. سه شنبه در پی کامبک اتلتیکو مادرید در مقابل میلان و شکست رئال مادرید مقابل شریف، فوتره که ذوق زده شده بود پیامی را برای تمسخر رئالی ها در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. فوتره تصویری از کودکی خود منتشر کرده که لباس کلانتر (در انگلیسی مترادف شریف) پوشیده است و می گوید:"کامبک در چمپیونزلیگ. به پیش اتلتیکو. برای جشن گرفتن برای شما خاطره ای از "کلانتر فوتره" را آماده کردم!"

کمی بعد فوتره کنایه دیگری به رئال مادرید زد و در توییترش نوشت:" در فیلم های وسترن همیشه سرخپوست ها(لقب اتلتیکو مادرید) و کلانتر (مترادف شریف، نام حریف شب گذشته رئال مادرید) پیروز می شوند."

هفته دوم چمپیونزلیگ برای تیم های مادریدی نکات مثبت و منفی داشت. اتلتیکو توانست بازی باخته مقابل میلان را با برد عوض کند و رئال مادرید در خانه مقابل شریف شکست خورد. تیم شریف مولداوی شگفتی ساز این دوره از چمپیونزلیگ است چرا که در مرحله راهیابی به شکل ناباورانه ای تیم هایی نظیر دیناموزاگرب و ستاره سرخ را حذف کرده و با غلبه بر رئال مادرید و شاختار صدرنشین گروهش در چمپیونزلیگ است!

4125