3 تیم لیگ یکی بدون سرمربی!

3 تیم لیگ یکی بدون سرمربی!

پایگاه خبری فوتبالی- در لیگ دسته اول فوتبال این فصل سه تیم همچنان بدون سرمربی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال دیروز( سه‌شنبه) برگزار شد و ترتیب مسابقات تیم‌ها در نیم فصل اول مشخص شد. با این حال هنوز سه تیم در این رقابت‌ها بلاتکلیف هستند. خوشه طلایی ساوه، شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران تیم‌هایی هستند که هنوز سرمربیان خود را نشناخته‌اند.

البته گفته می‌شود شاهینی‌ها تا آخر هفته سرمربی خود را خواهند شناخت. وضعیت خوشه طلایی و بادران اما بغرنج به نظر می‌رسد. هر دو باشگاه خصوصی هستند و مالکان دو باشگاه به نظر می رسد قصد تیمداری در فصل آینده ندارند.

به نظر بادران امتیاز تیمش را به تیم شمس آذر قزوین واگذار شده و این باشگاه هم مشغول تمرین و خرید بازیکنان جدید است با این حال مسئولان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با خروج از استان بادران مخالفت کرده‌اند! تیم خوشه طلایی هم اوضاعش بهتر از بادران نیست.

از سویی دیگر قرار بود این مسابقات در تاریخ 19 مهر آغاز شود اما دو سوم باشگاه‌های حاضر در لیگ یک خواهان تغییر زمان مسابقات هستند و خواهان آغاز دیرتر مسابقات هستند. فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول فوتبال در این زمینه گفت: حداکثر می‌توان 5یا 6 روز دیرتر مسابقات را آغاز کرد و حداکثر بازی‌های هفته اول را می‌توان در روزهای 24 و 25 مهر آغاز کرد.

۴۱۵۴