حضور بازیکنی با سابقه بازی در لیگ ایران در تیمی که رئال مادرید را شکست داد!

حضور بازیکنی با سابقه بازی در لیگ ایران در تیمی که رئال مادرید را شکست داد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر دو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مغلوب تیم شریف تیراسپول شد تا بدین ترتیب یک شگفتی در این هفته از رقابت ها رخ بدهد.

به گزارش فوتبالی، اما یک نکته جالب درباره تیم شریف وجود دارد و آن هم این است که دروازه بان دوم این تیم، یعنی سرگی پاشنکو همان بازیکنی است که بین سال های 2012 تا 2014 و در مقطعی هم در سال 2015، دروازه بان باشگاه ملوان بندرانزلی بود و بدین ترتیب این بازیکن سابقه بازی در لیگ برتر ایران را دارد!

سرگی پاشنکو اولین دروازه بان خارجی ملوان پس از 45 سال بود و این دروازه بان به همین علت در لیگ ایران معروف شده بود. پاشنکو از سال 2018 به تیم شریف تیراسپول پیوسته است، همان تیمی که اکنون رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد. پاشنکو دروازه بان دوم این تیم است و روی نیمکت سانتیاگو برنابئو حضور داشت و حتی این امکان وجود دارد که اگر دروازه بان اول شریف مولداوی مصدوم شود، در بازی برگشت، این پاشنکو باشد که مقابل رئال مادرید قرار می گیرد!

در هر صورت شریف تیراسپول نشان داده که تیمی است که نمی‌توان آن را دست کم گرفت چرا که اکنون با 6 امتیاز بالاتر از رئال مادرید، اینتر و شاختار صدرنشین گروه D رقابت ها است.

1470