خبر ویژه/ بلبلی آزاد شد تا پرسپولیسی شود؛ بازیکن سابق استقلال نیم فصل دوم در تیم یحیی

خبر ویژه/ بلبلی آزاد شد تا پرسپولیسی شود؛ بازیکن سابق استقلال نیم فصل دوم در تیم یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- خبر جالبی که طی ساعات اخیر به فوتبالی رسیده است نشان می دهد که محمد بلبلی بازیکن سابق استقلال پس از جدایی از این تیم، نیم فصل دوم به پرسپولیس خواهد رفت‌ به یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس و یحی گل محمدی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، محمد بلبلی که با سر و صدا و حواشی زیادی به استقلال رفت و چندین باشگاه بعد از انتقال این بازیکن به استقلال در کشاکش نزاع حقوقی قرار گرفتند حالا پس از جدایی از استقلال، به یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل‌محمدی تبدیل شده است. 

بلبلی که بازیکن استقلال بود و به صورت قرضی در تیمهای دیگری بازی می کرد در چند روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال با مدیران این باشگاه مذاکره کرد و ظاهرا به دلیل عدم تمایل ادامه همکاری از سوی فرهاد مجیدی، با دریافت رضایت‌نامه قطعی به بازیکن آزاد تبدیل شد و حالا به نفت مسجد سلیمان پیوسته است.

 این در حالی است که شنیده شده بلبلی تمایل داشت در استقلال بماند و حتی به صورت قرضی به تیم دیگری برود اما همچنان بازیکن استقلال بماند اما مدیران باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم حتی علاقه ای به انتقال قرضی این بازیکن هم نداشتند. 

حالا این بازیکن با مسئولان نفت مسجدسلیمان برای نیم فصل به توافق رسیده و در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت اما نکته جالب توجه درباره محمد بلبلی این است که گویا او به یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای بازی در پرسپولیس تبدیل شده و مسئولان پرسپولیس با او برای پیوستن به پرسپولیس در نیم فصل دوم توافق کرده اند تا پس از حضور بلبلی در نفت مسجدسلیمان، در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد.

گفته می شود یحیی گل محمدی علاقه ویژه‌ای به بازی و سبک بازی محمد بلبلی دارد.

4344