پست اینستاگرامی رونالدو و لقب جالبی که به لیگ قهرمانان اروپا داد

پست اینستاگرامی رونالدو و لقب جالبی که به لیگ قهرمانان اروپا داد

پایگاه خبری فوتبالی - هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه شنبه) دوباره استارت می خورد و تیم های مختلف به مصاف رقبای خود می روند و باید دید که چه نتایجی در این هفته به دست می آید.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد که در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز شکست خورد، اکنون در هفته دوم از رقابت ها فرداشب (چهارشنبه) به مصاف ویارئال می رود و این بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شود و اولین بازی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد در دوره دوم حضورش در این باشگاه است.

کریستیانو رونالدو که آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پیامی ویژه برای شروع دوباره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که تورنمنت محبوبش است منتشر کرده است. رونالدو در این باره نوشته است:"رقابت زیبا برگشت"

در واقع کریستیانو رونالدو لقب رقابت زیبا را به لیگ قهرمانان اروپا داده است. رونالدو در مجموع 5 بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است که 4 بار آن در رئال مادرید و یک بار آن در دوره اول حضورش در منچستریونایتد بوده است و اکنون امیدوار است که در دوره دوم حضورش در این باشگاه هم در این "رقابت زیبا" قهرمان شود.

1470