عطایی: در دیدار مقابل مراکش کار سختی نداشتیم/ امیدوارم به‌عنوان سرگروه راهی مرحله آخر مسابقات شویم

عطایی: در دیدار مقابل مراکش کار سختی نداشتیم/ امیدوارم به‌عنوان سرگروه راهی مرحله آخر مسابقات شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران تأکید کرد که تیمش در دیدار عصر امروز مقابل مراکش کار سختی نداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل مراکش به پیروزی رسید. این دومین شکست مراکش در این دوره از رقابت‌ها مقابل ایران بود. پیش‌تر و در مرحله گروهی، تیم جوانان ایران موفق شده بود مراکش را با نتیجه مشابه 3 بر صفر شکست دهد.

بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران درباره تقابل دوباره دو تیم این بار در مرحله دوم رقابت‌های ایتالیا، گفت: این دومین برد ایران مقابل مراکش بود. با توجه به پیروزی در بازی اول مرحله گروهی، در بازی دوم کار سختی نداشتیم و موفق شدیم در سه ست متوالی حریف را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان با اشاره به آخرین بازی ایران در این مرحله از رقابت‌ها، افزود: در حال حاضر به فکر آخرین بازی‌مان در مرحله دوم هستیم و خود را برای تقابل با تایلند آماده می‌کنیم.

عطایی تصریح کرد: تایلند در مرحله گروهی مصر را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. امیدوارم فردا هم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم و با شکست تایلندی‌ها به‌عنوان سرگروه راهی مرحله آخر مسابقات (به میزبانی صوفیه بلغارستان) شویم.

6641