نظر جالب اسطوره فرانسه: مسی در پاریسن ژرمن باید به امباپه خدمت کند

نظر جالب اسطوره فرانسه: مسی در پاریسن ژرمن باید به امباپه خدمت کند

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس آنلکا مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و پاریسن ژرمن معتقد است که کیلیان امباپه باید رهبر خط حمله پاریس باشد و لیونل مسی باید به او در این راه خدمت کند. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی بیست دو ساله، در تابستان سال 2017 با رقم 180 میلیون پوند از موناکو به پاریسن ژرمن  پیوست و در 180 بازی موفق به زدن 136 گل شده است. او که در سال آخر قراردادش است، در تابستان اخیر در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت، اما در ساعات پایانی، ناصر الخلیفی دیگر جوابی به پیشنهاد آخر فلورنتینو پرز نداد تا این معامله منتفی شود. پاریسن ژرمن همچنین تابستان بسیار خوبی را سپری کرد، اما ضمن حفظ امباپه، موفق به جذب بازیکنانی همچون لیونل مسی، اشرف حکیمی، سرخیو راموس، واینالدوم و دوناروما شدند. 

به نقل از سایت گل، حالا نیکلاس آنلکا مهاجم سابق تیم‌های پاریسن ژرمن، رئال مادرید و چلسی معتقد است که مائوریسیو پوچتینو باید تاکتیک تیمش روی محور امباپه بچیند. او در این باره به Le Parisien گفت: "امباپه باید نفر اول خط حمله پاریسن ژرمن باشد. مسی در بارسلونا بود، اما حالا باید به امباپه خدمت کند. امباپه سابقه پنج فصل حضور در باشگاه را دارد و مسی باید به او احترام بگذارد."

4416