پایان همکاری شکوری با پرسپولیس

پایان همکاری شکوری با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- ابراهیم شکوری از پایان همکاری با باشگاه پرسپولیس خبر داد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری که بعد از پایان کار در فدراسیون فوتبال، به عنوان معاون اجرایی جعفر سمیعی در پرسپولیس مشغول به کار شده بود، با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد دوران حضور او در باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است. 

مدافع اسبق قرمزها که با پشت سرگذاشتن مراحل تحصیلی و دریافت مدرک دکترا، در سمت اجرایی و مدیریتی به این باشگاه بازگشته بود، پس از اینکه به جهت خدمت سربازی و گذراندن یک ماه باقیمانده دوران آموزشی جدایی ناخواسته‌ای را داشت پس از طی این دوره منتظر تماس از سوی مدیران پرسپولیس برای حضور در این باشگاه بود اما گویا از طرف مجید صدری و مدیران پرسپولیس با او تماسی گرفته نشد تا او تصمیم بگیرد با انتشار پستی در اینستاگرامش به دوران حضور 10 ماهه اش در پرسپولیس پایان دهد.

شکوری در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

1- طبق هماهنگی با جناب آقای سمیعی از ابتدای حضورم در باشگاه ، قرار بود در زمان مشخص و پس از پایان فصل از باشگاه جدا بشوم.

۲- چهل روز پیش و به جهت احترام به قانون وبا هماهنگی قبلی ،استعفای خود را تقدیم مدیر عامل محترم باشگاه کردم و از باشگاه جدا شدم و دست باشگاه را برای انتخاب نفر جدید باز گذاشتم.

۳- در تمام مدت حضورم در باشگاه سعی کردم با تمام توان،در جهت صرفه وصلاح باشگاه قدم بردارم و به عنوان معاونت اجرایی،ورزشی و سخنگو شبانه روزی در جهت رفع مشکلات و دفاع از حقوق باشگاه تلاش کردم.

۴ - پس از پایان دوران آموزشی ، هیچ تماسی به جهت همکاری مجدد از سوی مدیریت باشگاه دریافت نکردم که البته انتخاب همکاران از سوی مدیران جدید امری طبیعی بوده و جز اختیارات مدیریتی ایشان بر اساس نیاز سازمان میباشد و شرایط حرفه ای و اصولی ایجاب میکند که به تصمیمات مدیران باشگاه احترام بگذارم.

۵- با توجه به موارد مطرح شده فوق و عدم علاقه باشگاه ،ادامه همکاری با باشگاه مقدور نبوده و بنده به عنوان یک هوادار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و کلیه مدیران آن آرزوی موفقیت میکنم .

 مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه هفته گذشته خود با برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود که جدایی ابراهیم شکوری از پرسپولیس به واسطه خدمت سربازی بوده و احتمال بازگشت وی به این سمت بار دیگر وجود خواهد داشت منتهی پست اینستاگرامی شکوری نشان می‌دهد که خبری از همکاری مجدد او با پرسپولیس، حداقل در این مقطع نخواهد بود.

7655