بازیکنی که مرتکب رفتار غیراخلاقی شده بود، از فیفا 22 اخراج شد

بازیکنی که مرتکب رفتار غیراخلاقی شده بود، از فیفا 22 اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع منچسترسیتی در پی باز شدن پرونده تجاوزش از بازی فیفا 22 اخراج شد هر چند که هنوز برخی بازیکنان به کارت مربوط به وی دسترسی دارند.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته مندی به چهار مورد پرونده تجاوز و یک مورد آزار جنسی به سه زن مختلف بین اکتبر 2020 تا آگوست 2021 متهم شد. بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در حال حاضر در انتظار دادگاهش در یکی از زندان های انگلیس تحت حبس قرار دارد.

مندی توسط باشگاهش به حالت تعلیق درآمده است و EA Sports نیز اعلام کرده است که این بازیکن به خاطر حکم دادگاهش در لیست منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس قرار نخواهد گرفت. شرکت EA در بیانیه خود اعلام کرده است:" بنجامین مندی از میان چهره های تیم ملی فرانسه و منچسترسیتی حذف شد و از سویی کارت وی نیز در انتظار اعلام نتیجه دادگاه به حالت تعلیق درآمد."

بازی فیفا هفته آینده ارائه می شود که البته به نظر می رسد که حذف بنجامین مندی به صورت کامل انجام نشده است. در حقیقت کارت مربوط به وی همچنان در دسترس است و احتمال دارد که برخی از کاربران بازی همچنان کارت وی را در اختیار داشته باشند. شرکت EA این مسئله را تایید کرده و اعلام کرده است که برخی از بازیکنان پیش از تعلیق بنجامین مندی به کارت وی دسترسی پیدا کرده اند.

4125