قطعی شدن مصاف ایتالیا و آرژانتین در یک جام تازه‌تاسیس

قطعی شدن مصاف ایتالیا و آرژانتین در یک جام تازه‌تاسیس

پایگاه خبری فوتبالی - قهرمانان قاره های اروپا و آمریکای جنوبی تحت عنوان یک جام تازه تأسیس به نام کوپا یوروآمریکا در اواخر فصل بهار به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین، قهرمانان تورنمنت های جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی، در ماه ژوئن 2022 مصادف با خرداد 1401 مقابل یکدیگر قرار می گیرند. کونمبول و یوفا (کنفدراسیون فوتبال قاره آمریکای جنوبی و اتحادیه فوتبال اروپا) بر سر برگزاری مسابقه کوپا یوروآمریکا به توافق رسیده اند و اولین دوره از این رقابت ها، میان تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین (آتزوری و آلبی سلسته) به عنوان قهرمانان جام های اخیر ملت های اروپا و آمریکای جنوبی برگزار می شود. 

هنوز ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه مشخص و اعلام نشده اما شایعاتی وجود دارد که ممکن است استادیوم دیگو مارادونا در شهر ناپل ایتالیا، میزبان این مسابقه خاص باشد.

تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین اخیرا و در تابستان امسال موفق شدند در مسابقات جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی به عنوان قهرمانی تورنمنت دست یافته و جورجو کیلینی و لیونل مسی به عنوان کاپیتان های آتزوری و آلبی سلسته، این جام ها را بالای سر برده و جواز حضور در این رقابت تازه تاسیس را به دست آوردند.

9404