توخل: تست کرونای کانته مثبت شد/ وقتی قهرمان شوید، طبیعی است که مدعی باشید

توخل: تست کرونای کانته مثبت شد/ وقتی قهرمان شوید، طبیعی است که مدعی باشید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی چلسی پیش از دیدار فردای تیمش مقابل یوونتوس در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی انگلیس پیش از مسابقه فردا شب تیمش مقابل یوونتوس در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین، در نشست خبری شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های توخل در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

درباره رویارویی با یوونتوس؟

"یوونتوس باشگاه بزرگی است. درست است که آن ها اخیرا مشکلاتی داشته اند اما عملکردشان در لیگ قهرمانان اروپا راضی کننده بود. مشخصا باید به چنین تیمی احترام بگذاریم."

درباره تغییر یوونتوس بدون رونالدو؟

"زمان این را به ما خواهد گفت اما بر کسی پوشیده نیست که بازیکنی چون رونالدو را از هر تیمی بگیری، آن تیم ضعیف تر می شود. یوونتوس ترکیبی بزرگ در اختیار دارد و باشگاهی پر افتخار است که سرمربی بزرگی هم دارد. این اولین بار است که با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا روبرو می شوم و آن ها حریف سرسختی هستند.

در مورد آزادی عمل بازیکنان چلسی در واکسن زدن و وضعیت مصدومان؟

"ریس جیمز، میسون مونت و کریستین پولیسیچ به علت مصدومیت غایب خواهند بود و تست کرونای انگولو کانته مثبت شده است. در مورد واکسیناسیون نمی دانم. بازیکنان خودشان بالغ هستند و در انتخاب این که واکسن بزنند یا نه، آزادی دارند. باید این آزادی اختیار را بپذیریم. من خودم واکسن زده ام اما در جایگاهی نیستم که توصیه ای برای همه انجام دهم. درست است که وضعیت کرونا بهبود یافته اما باید کاملا مراقب باشیم چرا که هنوز تمام نشده است."

درباره مشکلات بازی با منچستر سیتی و مدعی بودن چلسی در اروپا و تطبیق با سیستم جدید؟ 

"طبیعتا باید با نقاط ضعف و قوتمان تطبیق بیابیم. از دفاعی که مقابل منچستر سیتی داشتیم، راضی نیستیم چرا که بیش از حد منفعل بودیم. برنامه های دفاعی بر عهده من است و مسئولیتش را می پذیرم. شاید سیستمی که برای آن بازی انتخاب کردم، منجر به چنین انفعال دفاعی شد."

در مورد سخت بودن دفاع از عنوان قهرمانی؟

"من هم چنین انتظاری دارم. فصل گذشته ما مدعی قهرمانی نبودیم اما در هر بازی بهتر و بهتر شدیم. حالا ما را به عنوان یک مدعی جدی می بینند و با انگیزه بیشتری مقابل ما بازی می کنند. ما تجربه و کیفیت بازیمان بالاتر رفته و باید بپذیریم که ما را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی ببینند. وقتی قهرمان شوید، طبیعی است که مدعی باشید."

9404