احتمال خروج بازیکن اسپانیایی از اولدترافورد در انتقالات زمستانی

احتمال خروج بازیکن اسپانیایی از اولدترافورد در انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن اسپانیایی ممکن است در زمستان شیاطین سرخ را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت Manchester Evening News، خوان ماتا در بازی منچستر یونایتد برابر وستهام در جام اتحادیه از ابتدا به میدان رفت اما در دقیقه ۶۳ تعویض شد؛ این بازیکن همچنین از لیست بازیکنان منچستر یونایتد برای بازی با آستون ویلا خط خورده بود.

طبق این گزارش، تقریبا قطعی است که این آخرین فصل ماتا در تئاتر رویاهاست. چرا که قراردادش در ژوئن و زمانی که ۳۴ ساله شده، به اتمام می‌ رسد. اما اگر تغییری در زمان بازیش رخ ندهد، مایل خواهد بود تا اولدترافورد را در ژانویه ترک کند.

بازیکن سابق چلسی همچنین می‌ تواند با یک باشگاه خارجی پیش قرارداد امضا کند یا در ازای مبلغی، در سال نوی میلادی منچستر را ترک کند. پیش از بازی با آستون ویلا، ماتا در لیست تمام بازی ها حضور داشت اما با بازگشت ادینسون کاوانی و همچنین بهبود یافتن مارکوس رشفورد و آماد دیالو، جایی برای ماتا در نیمکت هم وجود ندارد.

منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۴، ماتا را در ازای ۳۷.۱ میلیون پوند جذب کرد. او در سه فینال منچستر یونایتد در سال های اخیر (جام حذفی ۲۰۱۶، جام اتحادیه ۲۰۱۷ و لیگ اروپا) در ترکیب اصلی حضور داشت. بازیکن محبوب اولدترافورد در ۲۷۴ بازی برای این تیم انگلیسی، ۵۱ بار موفق به گلزنی شده است.

9404