سوژه روز؛ هیات مدیره هم مثل مدیر فنی، کشک است!

سوژه روز؛ هیات مدیره هم مثل مدیر فنی، کشک است!

پایگاه خبری فوتبالی- علی پروین درباره شایعه عضویتش در هیات مدیره پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که باشگاه خبرنگاران جوان در خبری مدعی شد این احتمال وجود دارد علی پروین در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

با توجه به اینکه قرار است وزارت ورزش پس از بازی پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل جدید قرمزها معلوم شود اخباری مبنی بر حضور 2 نفر از پیشکسوتان پرسپولیس در هیات مدیره این باشگاه منتشر و از علی پروین، محمد دادکان و محمد پنجعلی به عنوان گزینه های اصلی نام برده شد.

علی پروین که سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دارد به این خبر واکنش نشان داده و گفته است: " اصلا دوست ندارم وارد این بازی‌ها شوم، ما عمر خودمان را در فوتبال و زمین چمن گذراندیم و دنبال این چیزها هم نبودیم."

پروین در بخش دیگری از صحبت های خود به یک خاطره از حشمت مهاجرانی اشاره کرده است: " یک بار اتفاقا از حشمت خان مهاجرانی که درجلسات هیئت مدیره یکی از باشگاه‌ها شرکت می‌کرد پرسیدم آنجا چه خبر است؟ حشمت خان هم گفت که هفته‌ای یک بار دور هم جمع می‌شویم، جوک می‌گوییم و می‌خندیم و خاطرات قدیمی‌ را مرور می‌کنیم! این وضعیت هیئت مدیره است."

به نظر می‌رسد پروین حضور در هیات مدیره را به مانند پست مدیر فنی، کشک می‌داند! حتما خاطرتان هست که او اولین کسی بود که کشک را وارد فرهنگ اصطلاحات فوتبال ایران کرد.

داستان به اوایل دهه 80 برمی‌گردد که سازمان تربیت بدنی تصمیم گرفت اکبر غمخوار را به عنوام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کند و غمخوار، به هر دلیلی، علاقه‌ای به استفاده از پروین – که همه کاره پرسپولیس محسوب می‌شد – در سمت سرمربیگری نداشت. غمخوار ترجیح می‌داد پروین در پست جدیدی به عنوان مدیر فنی در باشگاه فعالیت کند، همان سمتی که پروین یک حرف تاریخی و ماندگار درباره اش زد؛ مدیرفنی در فوتبال ایران یعنی کشک.

7655