عکس؛ ستاره سابق منچستریونایتد به دنبال بنزین برای خودرویش!

عکس؛ ستاره سابق منچستریونایتد به دنبال بنزین برای خودرویش!

پایگاه خبری فوتبالی - پل اسکولز هافبک اسبق منچستریونایتد یکی از هزاران بریتانیایی است که این روزها با مشکل کمبود بنزین در انگلیس مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، مشکلاتی که در زمینه حمل و نقل بنزین به علت کمبود راننده برای کامیون های حمل سوخت ایجاد شده، باعث شده تا این روزها مردم انگلیس با پمپ بنزین های بدون بنزین مواجه شوند و کار به جایی کشیده که ارتش انگلیس برای کمک وارد شده است. صف های طولانی و ترافیک های شدید در پمپ بنزین ها هر لحظه بحران را عمیق تر می کند.

دیروز عصر تصویری از اسکولز بازیکن اسبق منچستریونایتد منتشر شده که در تلاش است تا به خودروی مرسدس خود، بنزین بزند. در حقیقت آلیسیا دختر اسکولز این تصویر را ثبت کرده است و در توصیفش نوشته است:" امیدوارم که آخرین باری باشد که به خاطر کمبود بنزین من را سرزنش می کنید!" در حقیقت اسکولز در این تصاویر در کار خیابان منتظر است تا بنزین دریافت کند و آن را به درون باک خودرویش بریزد.

مت اسمیت بازیکن میلوال دیگر ستاره فوتبال انگلیس است که به مشکل کمبود بنزین واکنش نشان داده و توییت کرده است:" آیا کسی در غرب  لندن (منطقه چلسی/ فولام)  می داند که کجا می توان بنزین پیدا کرد؟ سخت در تلاش هستم تا جایی را پیدا کنم. اگر پیدا نمی شود، آیا کسی می تواند یک دبه بنزین به من قرض بدهد تا به تمرین صبح امروز برسم؟ (شکلک خنده)."

4125