کاپلو در توضیح علت عملکرد یوونتوس: مشکل، رفتن رونالدو نیست

کاپلو در توضیح علت عملکرد یوونتوس: مشکل، رفتن رونالدو نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی سابق بیانکونری تاکید می کند که باشگاه یوونتوس با وجود مشکلات زیادی که در خط دفاع دارد، همچنان یکی از تیم های اصلی برای فتح اسکودتو است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فابیو کاپلو معتقد است که علیرغم مشکلات فعلی، یوونتوس همراه با دو تیم میلانی همچنان شانس های قهرمانی در اسکودتو هستند.

بانوی پیر ایتالیا یکشنبه دومین پیروزی متوالی خود را مقابل سمپدوریا به دست آورد. تیم های ناپولی، اینتر و میلان در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی هستند و یوونتوس به دنبال آن هاست. فرم ناپولی کاملاً عالی است اما این باعث نمی شود سرمربی ایتالیایی متقاعد شود که یوونتوس و اینتر همچنان شانس های اصلی قهرمانی نیستند ولی او اعتراف می کند که بیانکونری مشکلاتی دارد و می گوید این مشکلات بابت از دست دادن کریستیانو رونالدو نیست، بلکه دفاع ضعیف آن هاست که باید این موضوع را به سرعت اصلاح کنند.

کاپلو در این رابطه گفت:

"یوونتوس مشکلات بسیار زیادی در خط دفاعی دارد و این در حالی است که همه فکر می کنند رفتن رونالدو مشکل ساز بوده ولی من این موضوع را قبول ندارم و بر این باور هستم که اگر یوونتوس در خط دفاعی به ثبات کافی برسد، می تواند دوباره شانس اول اسکودتو شود."

9404