با اعلام پیولی؛ زمان بازگشت زلاتان و دو مصدوم دیگر میلان مشخص شد

با اعلام پیولی؛ زمان بازگشت زلاتان و دو مصدوم دیگر میلان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت و زمان بازگشت زلاتان و دو بازیکن مصدوم دیگر میلانی ها به میادین مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی پیش از دیدار امشب میلان برابر اتلتیکو مادرید در سن سیرو، پیرامون آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم میلان و سایر موارد صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

شما تیمی هستید که پیش از این به بلوغ رسیده، موافقید؟

"ما تجربیات خودمان را داریم، بنابراین تا این لحظه در رابطه با استفاده از فرصت ها به خوبی عمل کرده ایم. ما تیمی جوان هستیم، چیزی که با تجربه نمی توان به آن رسید، می توان با میل و اشتیاق به آن رسید و فردا طرفداران در ورزشگاه آن را برای ما به ارمغان خواهند آورد."

چه انتظاری از اتلتیکو به عنوان حریف اسپانیایی تان دارید؟

"این حقیقت ندارد که آن ها در شرایط بدی قرار دارند. آن ها بسیار آماده هستند و مربی بزرگی دارند. آن ها بازیکنانی در بالاترین سطح دارند که آماده هستند هر اشتباه ما را مجازات کنند. ما مجبور خواهیم بود تا یک بازی عالی در سطح فنی انجام بدهیم و در زمین مسابقه همچنان متمرکز باشیم."

میلان برای رقابت برابر تیم های خاص در لیگ قهرمانان به چه چیزی نیاز دارد؟

"سطح بسیار بالاست. جزئیات، تفاوت ها را رقم می زنند. در لیورپول با کوچک ترین اشتباهی مجازات شدیم. ما باید ساده و سریع بازی کنیم. اتلتیکو قوی است و ما باید از هر لحاظ سطحمان را افزایش بدهیم."

آیا فکر می کنید برای مدت های طولانی در میلان باقی بمانید؟

"اگر نظر من را بخواهید، رابطه ای که من با باشگاه، بازیکنان و به طور کل فضای میلان دارم، هیچ تاریخ انقضایی ندارد. ما همه جاه طلبی های یکسانی داریم، اشتیاقی برابر برای موفقیت در تمام بازی ها. بیایید به بازی امشب فکر کنیم که بسیار مهم است."

وضعیت اولیویه ژیرو؟

"از دست دادن تمرینات به مدت دو هفته بر روی وضعیت شما تاثیر می گذارد. انجام بازی در 45 دقیقه نیمه نخست برابر اسپتزیا برای ژیرو مفید بود و وضعیت او در بازی های بعدی بهتر می شود."

وضعیت سیمون کیائر و فلورنتزی؟

"در رابطه با کیائر و فلورنتزی، جلسه تمرینی عصر دیروز و امروز تعیین کننده خواهد بود. در رابطه با دیگر بازیکنان مصدوم فکر می کنم احتمالا شاهد بازگشت آن ها پس از وقفه بازی های ملی باشیم." 

بنابراین طبق گفته های پیولی، انتظار می رود زلاتان ابراهیموویچ، تیموئه باکایوکو و راده کرونیچ پس از وقفه بازی های ملی به میادین بازگردند؛ زمانی که میلان برای رویارویی با آتالانتا به برگامو سفر خواهد کرد و سپس در خانه پذیرای هلاس ورونا خواهد بود.

9404