ماجراجویی جدید شجاعی در قائمشهر

ماجراجویی جدید شجاعی در قائمشهر

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از نفت آبادان، سایپا و تراکتور، نساجی چهارمین تیم ایرانی کاپیتان تیم ملی در سالهای نه چندان دور است

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل اخباری درباره احتمال حضور مسعود شجاعی در نساجی مطرح شده بود و اینکه احتمالا او دوباره شاگرد ساکت الهامی خواهد شد. کاپیتان فصل گذشته تراکتور که در مقطعی از فصل هدایت این تیم را به عهده داشت، بعد از پایان بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دیگر در تمرین تراکتور شرکت نکرد( اینکه دلیل تصمیم شجاعی به خاطر اختلاف با رسول خطیبی بوده یا اعتراض به مشکلات مالی، سوالی است که این بازیکن باید در موردش توضیح دهد) و حالا با حضور در تمرین نساجی نشان داده که کماکان دوست دارد به عنوان بازیکن، در مستطیل سبز فعالیت کند.

در صورتی که حضور این بازیکن 37 ساله در تیم محبوب قائمشهری قطعی شود، او در این تیم همبازی علیرضا حقیقی خواهد شد که در تیم ملی، پشت سر این بازیکن وارد میدان می‌شد.

با حضور شجاعی در نساجی، حالا تکلیف هر سه کاپیتان سابق تراکتور مشخص شد. احسان حاج‌صفی که در سوپرلیگ یونان فوتبالش را پیگیری می‌کند. اشکان دژاگه که دوست داشت در آلمان به فوتبالش ادامه دهد، به الشحانیه قطر پیوست و شجاعی به دنبال یک ماجراجویی جدید در لیگ برتر است.

1984