یادگاری ویژه‌ای که هالند به پسر سوارز هدیه داد

یادگاری ویژه‌ای که هالند به پسر سوارز هدیه داد

پایگاه خبری فوتبالی - در دنیای فوتبال مرسوم است که پدیده های جدید به تدریج جای بازیکنان باتجربه را بگیرند. حالا به نظر می رسد که امباپه و هالند نسل جدید ستارگان فوتبال دنیا را تشکیل می دهند. 

به گزارش فوتبالی، البته جالب این جاست که فرزندان بسیاری از ستارگان ممکن است که طرفدار رقیب پدرشان باشند. مثلا فرزند رونالدو طرفدار مسی است و بالعکس. حالا به نظر می رسد که بنجا فرزند لوئیز سوارز یکی از طرفداران ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است.

بنجا سوارز پسر مهاجم اتلتیکو مادرید که به تازگی هشت سالگی شده یک هدیه ویژه را از جانب ارلینگ هالند ستاره دورتموند دریافت کرده است: پیراهن امضا شده ستاره نروژی.

در حقیقت هالند پیراهن امضا شده خود را برای پسر لوئیز سوارز فرستاده است. بنجا با پیراهن هالند عکس گرفته است. لوئیز سوارز در توضیح این عکس نوشته است:" یک بازیکن عالی. خیلی ممنون از پیراهنی که به خاطر تولد پسرم به او هدیه دادی. حرکت زیبایی بود. به تلاش ادامه بده و بسیار از تو ممنونم."

سوارز با دبل اخیرش در اتلتیکو مادرید دوباره توانست به یکی از ستارگان تیم سیمئونه تبدیل شود. قطعا لوئیز همه تلاش خود را انجام خواهد داد تا همچون فصل گذشته بتواند در فصل جاری نیز در تیم مادریدی جام ببرد.

4125