کومان: بازی با بنفیکا تعیین‌کننده نیست/ از دعوت فاتی به تیم ملی بی‌اطلاعم

کومان: بازی با بنفیکا تعیین‌کننده نیست/ از دعوت فاتی به تیم ملی بی‌اطلاعم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی هلندی آبی اناری ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بنفیکا در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا پیش از برگزاری بازی حساس هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت های کومان در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

در مورد تیم بنفیکا؟ 

"نمی دانیم این تیم قوی ترین تیم گروه است یا خیر، اما می دانیم آن ها تیم قدرتمندی دارند. من تجربه کار با آن ها را دارم و می دانم چه قدر عالی هستند. این یک بازی زیبا از دو تیم با دو سبک مختلف خواهد بود. ما باید نتیجه خوبی بگیریم. می توان انتظار یک بازی جالب را داشت."

بازی با بنفیکا تعیین کننده است؟

"غیر ممکن است! این دومین بازی ما از مجموع شش بازی کلی ماست و نمی تواند تعیین کننده باشد."

آیا می توان نسخه مشابه بازی برابر لوانته را دید؟

"ما مقابل لوانته خصوصا در بازی بدون توپ بسیار خوب بودیم و به خوبی پرس کردیم. به حریف اجازه انجام بازی خوب ندادیم. ما همیشه تلاش می کنیم، اما گاهی اوقات تیم حریف بهتر از ما عمل می کند. از طرفی این موارد بستگی به نگرش ما هم دارد، اما ما همیشه قصد پیروز شدن داریم."

بازگشت فاتی و دعوت به تیم ملی؟

"در مورد این موضوع اطلاعی ندارم، زیرا سرمربی تیم ملی اسپانیا نیستم. همان طور که روز گذشته هم گفتم، او هنوز راه زیادی در پیش دارد اما بازی برابر لوانته برای من یک روز عالی بود. او تنها در 15 دقیقه بازی کردن، گل سوم ما را به ثمر رساند."

دیدار شما با لاپورتا؟

"من هنوز رئیس لاپورتا را ندیده ام. مطمئن هستم امروز بعد از ظهر یکدیگر را در هواپیما خواهیم دید."

ترکیب برابر لوانته تکرار می شود؟

"مهم ترین چیز، برنامه ریزی شما برای بازی است. شما باید به رقیب نگاه کنید، وضعیت جوانان و شرایط فیزیکی تیم را بسنجید. انجام 5 بازی در 12 روز برای هر بازیکنی زیاد و دشوار است. باید ببینیم کدام بازیکنان طراوت بیشتری دارند و با آن ها نتایج بهتری کسب کنیم."

9404