تکذیب صحبتهای کامرانی‌فر در کمتر از 24 ساعت!

تکذیب صحبتهای کامرانی‌فر در کمتر از 24 ساعت!

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره ملاک تعیین رتبه تیمها در جدول، از سوی مسئول رقابتهای لیگ یک تکذیب شد!

به گزارش فوتبالی، حسن کامرانی‌فر دیشب با حضور در برنامه فوتبال برتر از وضع قوانین جدید برای تعیین رتبه‌های لیگ نظیر تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده خبر داد. کامرانی‌فر اعلام کرد که از این به بعد قانون تفاضل گل حذف شده و بازیهای رو در رو ملاک است و اگر دو تیم امتیاز یکسانی داشته باشند، بازی رو در رو، تکلیف رتبه آنها را در جدول مشخص خواهد کرد و تفاضل گل نقشی در این موضوع نخواهد داشت.

در شرایطی که سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از اعمال این روش در تمام لیگها خبر داده بود، صبح امروز و در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ یک، فریبرز محمودزاده مسئول این رقابتها این موضوع را تائید نکرد.

به گفته محمودزاده، در بخش جداول لیگ، بازی های رو در رو و تفاضل گل آیین نامه‌هایی مصوب و به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. در لیگ برتر و لیگ یک استاندارد آیین نامه ها از لیگ‌های دیگر متفاوت است. در بخش لیگ‌های حرفه‌ای و دسته اول فعلا آیین نامه همان است و اگر قرار به تغییر باشد، در چند روز آینده این مورد ابلاغ خواهد شد.

حالا باید دید قوانین جدیدی که کامرانی‌فر درباره‌اش صحبت کرده بود، در فصل جدید رقابتهای باشگاهی، اعمال خواهد شد یا نه.

1984