وضعیت میزبانی و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یک فوتبال/ اوضاع نامناسب تیم‌های جنوبی

وضعیت میزبانی و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یک فوتبال/ اوضاع نامناسب تیم‌های جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت میزبانی ورزشگاه‌های نیمی از تیم‌های لیگ فوتبال یکی در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع این مسابقات مناسب نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، کمتر از ۲ هفته دیگر لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور ۱۸ تیم آغاز خواهد شد. در حالی که امروز (سه‌شنبه) قرعه‌کشی این رقابت‌ها صورت گرفت و تیم‌ها رقبای خود را در این رقابت‌ها شناختند. با این وجود هنوز هم بسیاری از تیم‌های لیگ یکی ورزشگاه مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌های خود ندارند و تکلیف میزبانی آن‌ها مشخص نیست.

تیم مس شهر بابک به دلیل نداشتن هتل مجبور است در سیرجان از رقبای خود میزبانی کند و البته مشکلات ورزشگاه مس کرمان نیز تا حد زیادی حل شده است. تیم‌های سیرجانی مشکلی برای میزبانی ندارند اما ویستا و بادران در صورت ماندن در تهران و انتقال پیدا نکردن امتیازشان، نمی‌توانند در ورزشگاه غدیر پذیرای رقبای خود باشند. تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد مشکلی برای میزبانی در ورزشگاه‌های‌شان ندارند و نواقص را حل کرده‌اند و ورزشگاه شهید حاج بابایی همدان برای میزبانی بازی‌های شهرداری همدان مشکلاتی جزئی دارد.

دو تیم تازه سقوط کرده سایپا و ماشین سازی نیز برای میزبانی مشکلی ندارند و به راحتی می‌توانند در ورزشگاه‌های دستگردی تهران و یادگار امام تبریز میزبانی کنند. شرایط زمین چمن پارس جنوبی خوب نیست و چمن ورزشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم باید بهبود پیدا کند. ورزشگاه حافظیه شیراز آمادگی میزبانی بازی‌های قشقایی را ندارد و ورزشگاه تیم فوتبال رایکا بابل هم مشکل تهویه و چمن دارد و ورزشگاه هفت تیر مناسب بازی نیست.

همچنین شهرداری آستارا به دلیل نامنساب بودن و غیراستاندارد بودن ورزشگاهش باید در رشت بازی کند و تیم‌های اهوازی از جمله استقلال خوزستان نمی‌توانند به دلیل استاندارد نبودن تختی اهواز در این ورزشگاه میزبانی کنند. باید دید این تیم‌ها چه زمانی مشکلات خود را حل خواهند کرد و می‌توانند در شهر خود میزبانی کنند.

7474