واکنش مهاجم سابق بارسلونا به ترانه رپ عجیبی که هم‌تیمی سابقش خوانده

واکنش مهاجم سابق بارسلونا به ترانه رپ عجیبی که هم‌تیمی سابقش خوانده

پایگاه خبری فوتبالی - ابراهیم آفلای وینگر سابق بارسلونا و تیم ملی هلند به ترانه رپی که رایان بابل بازیکن اسبق لیورپول علیه او خوانده، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، آفلای 35 ساله که تجربه حضور در استوک سیتی در لیگ انگلیس را دارد موضوع ترانه رپ جدید بابل به نام "نامه سرگشاده" است. بابل در این ترانه رپ می گوید:" داداش، تو را از بارسا نمی شناسم، شاید کمی از آیندهوون؟ وای تو حالا آنالیزور شدی، اوکی، باشد، باشد. شنیده ام که در تونل ها دچار شکستگی شدی داداش. چیزهایی را می گویی که به آنها فکر نمی کنی داداش. اما درک می کنم که دوران فوتبالت به بن بست رسیده است."

آفلای از صحبت های بابل علیه خودش شگفت زده شده است. وی اظهار داشت:" حقیقتا شگفت زده شدم. او را از تیم ملی هلند می شناسم و در ان جا همیشه مودب به نظر نمی رسید. حقیقتا نمی توانم چیز بدی در موردش بگویم."

بابل در ترانه هایش در مورد تجربیاتش با مربیان سابقش یا مشکلات فوتبال کنونی هم صحبت می کند.او از سال 2009 در کنار فوتبال به سراغ موسیقی رپ رفته است و البته سعی می کند در ترانه هایش در مورد تجربه کار کردن با مربیان نظیر کومان، فن خال، بلیند، بوگارد و بنیتز بگوید. 

4125