اقدام اخلاقی و ارزشمند بازیکن تازه‌وارد رئال‌مادرید

اقدام اخلاقی و ارزشمند بازیکن تازه‌وارد رئال‌مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن فرانسوی تازه وارد رئال مادرید اسپانیا در اقدامی اخلاقی و ارزشمند، به قول خود وفا و لباس تیم جدیدش را به تمام اعضای باشگاه سابقش اهدا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ادواردو کاماوینگا پس از حضور در جمع مادریدی ها و امضای قرارداد با این تیم اسپانیایی، به قول خود وفا کرد.

پس از آن‌ که این بازیکن فرانسوی مراحل امضای قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید اسپانیا را به پایان رساند، به تمام کارکنان باشگاه سابقش رن فرانسه که شامل یکصد و شصت و شش نفر بودند، قول داد لباس تیم جدیدش رئال مادرید را با نام و شماره خودش به آن‌ ها اهدا کند. هدف او از این کار، تشکر از تمام کسانی است که به او کمک کردند تا به بازیکن فعلی تبدیل شود.

کاماوینگا حالا به قولش عمل کرده و با این اقدام خود، نشان داد که گذشته خود را فراموش نکرده است.

ادواردو کاماوینگا، بازیکن فرانسوی باشگاه رن در آخرین ساعات مهلت قانونی پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم رئال مادرید اسپانیا ملحق شد. بازیکن جوان فرانسوی در مسابقه های ابتدایی رئال مادرید در لالیگای اسپانیا نیز توسط کارلو آنچلوتی مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد نسبتا مناسبی هم برای کهکشانی ها داشته است.

9404