محمودزاده: استانداردهای لیگ یک تغییر کرده است/ باشگاه ها بعد از دقیقه نود برای نقل و انتقالات اقدام می‌کنند

محمودزاده: استانداردهای لیگ یک تغییر کرده است/ باشگاه ها بعد از دقیقه نود برای نقل و انتقالات اقدام می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مسؤل برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت استانداردهای لیگ یک تغییر کرده است و دیگر در هر ورزشگاهی بازی برگزار نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فریبرز محمودزاده در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، اظهار داشت: قطعاً مسابقات لیگ یک قبل از بیست‌وهفتم (شهریور) آغاز خواهد شد و تعویق بیش از این تاریخ دیگر امکانپذیر نیست. با همین وضعیت هم فشردگی مسابقات بالا خواهد رفت.

وی درباره بحث احتمال انتقال تیم بادران، اشاره کرد: قرعه را طوری طراحی کردیم که اگر این تیم به استان دیگری منتقل شد به مشکل نخوریم. مکاتباتی شده است، اما اصل موضوع انتقال به کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان تهران بر می‌گردد، اما هنوز مجوزی صادر نشده است. بنابراین بادران همچنان بادران تهران است، ولی اگر در چند روز آینده این تیم به شهری دیگری مخصوصاً قزوین که با آنها مکاتبه داریم منتقل شد، قرعه را طوری تنظیم کردیم که خللی ایجاد نشود. 

مسؤل برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره نبود شرایط مناسب در برخی ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: همه برای آماده‌سازی ورزشگاه‌ها تلاش می‌کنند، ولی استانداردهای لیگ یک تغییر کرده است. ما دیگر به هر قیمتی در هر ورزشگاهی بازی نخواهیم گذاشت. تا این لحظه قبل از قرعه‌کشی دو مکاتبه کردیم و روی استانداردسازی ورزشگاه‌ها تأکید کردیم.

محمودزاده راجع به اینکه قرار شده در فصل جدید به جای تفاضل گل بازی رو در رو محاسبه شود، عنوان کرد: در بخش جدول رده‌بندی لیگ‌ها آیین‌نامه‌ها تنظیم، مصوب و به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. آیین‌نامه لیگ برتر و لیگ یک با آیین‌نامه لیگ‌های دیگر متفاوت است. فعلاً قرار بر تفاضل گل است و اگر تغییری صورت بگیرد در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد. 

وی راجع به نقل‌و انتقالات باشگاه‌ها اضافه کرد: متأسفانه خیلی از باشگاه‌ها در وقت‌های اضافه بعد از دقیقه نود برای ثبت اقدام می‌کنند. نرم افزار گذاشتم ولی هنوز کار در دقیقه نود انجام می‌شود. 

7474