سوژه روز؛ کامرانی‌فر دبیرکل دائمی فدراسیون می‌شود یا نه؟

سوژه روز؛ کامرانی‌فر دبیرکل دائمی فدراسیون می‌شود یا نه؟

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، 23 تیرماه بود که سایت فدراسیون فوتبال خبر انتخاب حسن کامرانی‌فر به عنوان سرپرست دبیرکلی این مجموعه را منتشر کرد.

کامرانی‌فر جانشین منصور قنبرزاده شد که اسفندماه سال گذشته به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد و با پایان مهلت 3 ماهه‌ ماموریتش، دیگر عهده‌دار این مسئولیت نبود.

نکته مهم اینکه طبق قانون دوران سرپرستی کامرانی‌فر، فقط 3 ماه اعتبار خواهد داشت و مسئولیت او به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، 23 مهر به پایان خواهد رسید وهیات رییسه فدراسیون باید تکلیف این پست حساس را مشخص کند.

درباره کامرانی‌فر – که مسئول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال هم هست – دو روایت شنیده می‌شود. بر اساس روایت اول، احتمال اینکه او به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی شود، وجود دارد.

اما بر اساس روایت دوم، کامرانی‌فر با پایان دوران 3 ماهه ماموریتش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، به ریاست دپارتمان داوری برخواهد گشت و فدراسیون فوتبال فرد جدیدی را به عنوان دبیرکل معرفی خواهد کرد. فردی که گمانه زنی شده در حال حاضر مدیرعامل یکی از تیمهای لیگ برتری است!

باید دید تصمیم عزیزی خادم و هیات رییسه درباره کامرانی فر که کلا دیشب لحاف و تشک را به شبکه سه سیما برده بود و شب در فوتبال برتر و صبح در برنامه صبحگاهی حضور پیدا کرده بود، چه تصمیمی خواهند گرفت.

1984