واکنش وزیر ورزش به جنجال سفر یک تیم به خارج از کشور

واکنش وزیر ورزش به جنجال سفر یک تیم به خارج از کشور

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش به سفر یکی از تیمهای ورزشی به خارج از کشور واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، ویدیویی از بخشی از صحبتهای حمید سجادی در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد، در فضای مجازی منتشر شده که وزیر ورزش حرفهای قابل توجهی را درباره سفر یکی از تیمهای ورزشی زده است.

صحبتهای حمید سجادی را بخوانید: در ماه محرم و صفر تیمی با پول بیت المال عازم خارج از کشور می شود، در خارج از کشور باید چیزهایی رعایت شود که برخی موارد رعایت نمی‌شود و وقتی این مسائل به ما گزارش می شود سردرد می گیریم. چه گذشت بر این تیم؟ مربی کجاست؟ سرپرست تیم کجاست؟ ورزشکار کجاست؟ مگر آن تیم مسابقه ندارد؟ خرید و گردش اینقدر مهم است؟

اینکه مخاطب صحبتهای وزیر ورزش کدام تیم است، چیزی است که با پیگیری اخبار ورزشی در طول یکماه گذشته کاملا متوجه تیم مربوطه خواهید شد. تیمی که سفرش به خارج از کشور، حواشی مختلفی را در پی داشت و حرف و حدیثهای زیادی درباره اتفاقات رخ داده در این سفر خارجی منتشر شده است.

نکته قابل توجه اینکه قرار بود یکی از همراهان تیم مربوطه، گزارشی از آن سفر به مدیران تیمش بدهد و اگر چه آن فرد مدعی شده بود که گزارشی تحویل مدیران تیمش نداده اما به نظر می‌رسد این گزارش در اختیار وزیر ورزش قرار گرفته است.

1984