گزارش ویژه/ بانوان تماشاگران ویژه بازی ایران و کره

گزارش ویژه/ بانوان تماشاگران ویژه بازی ایران و کره

پایگاه خبری فوتبالی- آیا در صورت حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی، بانوان هم به ورزشگاه آزادی خواهند رفت؟

به گزارش فوتبالی، 18 مهرماه 98 بود که برای بازی تیم ملی و کامبوج در مرحله دوم انتخابی جام جهانی، بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی به بانوان اختصاص داده شد تا آنها هم از نزدیک شاهد بازی ملی‌پوشان باشند.

طی دو سال گذشته، تنها بازی رسمی تیم ملی در ورزشگاه آزادی، مقابل سوریه برگزار شد که به خاطر شرایط کرونایی، امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه نبود منتهی با توجه به اینکه بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی، احتمالا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، این سوال وجود دارد که آیا بانوان هم می‌توانند به ورزشگاه بروند یا نه.

طی روزهای گذشته برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن بوده که هنوز موافقت کلیه نهادها برای حضور بانوان تماشاگران در ورزشگاه آزادی گرفته نشده و معلوم نیست که بانوان می‌توانند به ورزشگاه بروند یا نه.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در صورت حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، بانوان هم مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا خواهند کرد، به خبرنگار فوتبالی گفت:" این موضوعی است که فیفا رویش دست گذاشته است و یکی از شرطهای فیفا، حضور همزمان بانوان و آقایان در ورزشگاه است. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد اما هنوز معلوم نیست که بازی ایران و کره با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا نه."

به نظر می‌رسد در صورتی که حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی قطعی شود، بخشی از سکوهای ورزشگاه هم به بانوان اختصاص داده خواهد شد چرا که اگر این اتفاق رخ ندهد احتمال برخورد فیفا با فوتبال ایران وجود خواهد داشت.

7655