ابهام روز؛ ایران – کره جنوبی با حضور تماشاگران

ابهام روز؛ ایران – کره جنوبی با حضور تماشاگران

پایگاه خبری فوتبالی- بازی تیم های ملی ایران و کره جنوبی با حضور چه تعداد تماشاگر برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال در تلاش است دیدار ایران – کره جنوبی روز 20 مهر در ورزشگاه آزادی را با حضور تماشاگر برگزار کند و ستاد ملی مقابله با کرونا هم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی را تائید کرده است.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، چند روز قبل و در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره این موضوع گفته بود: "ما اعلام کردیم 10 هزار تماشاگر به شرط تزریق 2 دُز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند در ورزشگاه آزادی شاهد بازی ایران و کره جنوبی باشند."

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، این احتمال وجود دارد که به جای 10 هزار تماشاگر، نهایتا، هزار تماشاگر مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کنند و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا بر این است که تماشاگران کمتری در ورزشگاه آزادی آماده شوند.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی بانوان، درباره این موضوع با خبرنگار فوتبالی صحبت کرد و پاسخ او، کاملا متفاوت با صحبتهای سخنگوی ستاد مقابله با کرونا بود.

کامرانی‌فر درباره حضور تماشاگران گفته است با توجه به جلساتی که با نهادهای مختلف برای این بازی داشته‌ایم، هنوز به جمع‌بندی مشخصی درباره برگزاری این بازی با حضور و یا عدم حضور تماشاگران نرسیده ایم.

تیم ملی، 20 مهرماه در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی خواهد بود و باید دید نهایتا چه اتفاقی در این زمینه رخ داد و آیا تماشاگران بعد از مدتها اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا خواهند کرد یا اینکه این بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

7655