بیرانوند در نقش سلاح ویژه بواویشتا

بیرانوند در نقش سلاح ویژه بواویشتا

پایگاه خبری فوتبالی- اولین بازی علیرضا بیرانوند در لیگ پرتغال، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را به خاطر یک دلیل تکراری، سوژه فضای مجازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، بیرانوند که هفته گذشته و بعد از حدود 7 ماه، در یک بازی باشگاهی به میدان رفته بود، دیشب و در بازی بواویشتا مقابل استوریل، اولین بازی‌اش برای این تیم در لیگ پرتغال را انجام داد. دیداری که با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

نکته مهم این بازی، پرتاب‌های معروف علیرضا بیرانوند بوده که از دید رسانه‌های پرتغالی دور نمانده است و آنها به توانایی شگفت‌انگیز گلر ایرانی بواویشتا اشاره کرده‌اند.

صفحه توئیتری B24PT که نزدیک 305 هزار فالوئر دارد ویدیوی پرتابهای بیرانوند را منتشر کرده و کامنتهای زیادی زیر این پست توئیتری منتشر شده است که اکثر آنها تعریف از قدرت دست دروازه‌بان بواویشتا است. کاربری به این نکته اشاره کرده که این مدل پرتابها اگر از دقت کافی برخوردار باشد یک سلاح فوق‌العاده برای شروع ضدحمله است و در غیر اینصورت، این مدل پرتاب، چیزی جز تقدیم توپ به حریف نیست.

صفحه توئیتری PortuGoal1 هم با انتشار ویدیوی پرتابهای بیرانوند نوشته که وقتی می‌شود با دست چنین پرتابهایی انجام داد، دلیلی ندارد که مدل دیگری بازی را شروع کنیم!

1984