واکنش گواردیولا به احتمال بازی کردن مسی در روز سه شنبه

واکنش گواردیولا به احتمال بازی کردن مسی در روز سه شنبه

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن بتواند در دیدار حساس سه شنبه شب به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، سه شبنه  شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم پاریسن ژرمن و منچسترسیتی از چهارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان خواهند رفت. این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا می‌باشد و هر دو تیم روی کاغذ از شانس بالایی برای فتح این تورنمنت برخوردار هستند. 

به نقل از مارکا، لیونل مسی دو بازی گذشته پاریس را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد، اما پپ گواردیولا امیدوار است که بتواند مسی را در زمین مسابقه تماشا کند. او در این باره در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "امیدوارم که او بتواند در بازی فردا شب به خاطر صلاح فوتبال بازی کند. خروج او از بارسا برای همه تعجب برانگیز بود. اما اتفاقی است که افتاده و همه باید این موضوع را قبول کنند. چند سال قبل اصلا نمی‌توانستید چنین چیزی را تصور کنید، اما حالا می‌بینید که چه شده است. در زندگی شما نمی‌دانید که چه چیزهایی ممکن است رخ دهد. بسیار مطمئنم که او در پاریس خوشحال خواهد بود و زندگی خوبی خواهد داشت."

4416