هشدار سیمئونه به میلان: به شما صدمه خواهیم زد

هشدار سیمئونه به میلان: به شما صدمه خواهیم زد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بی صبرانه منتظر شروع بازی مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا است. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب از چهارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم میلان و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن سیرو به میدان خواهند رفت. روسونری در دیدار اول خود مقابل لیورپول تن به شکست 3-2 در آنفیلد داد و شاگردان سیمئونه با تساوی 0-0 مقابل پورتو متوقف شدند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دیگو سیمئونه فردا شب در استادیومی که اکثر دوران فوتبالی خود را در آن گذرانده، به مصاف تیم میلان خواهد رفت. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "بازی کردن مقابل تیمی مثل میلان در لیگ قهرمانان اروپا، فوق العاده است. آن‌ها جزو بهترین تیم‌ها هستند و در سالیان اخیر رشد زیادی داشته‌اند. استادیوم میلان را دوست دارم. می‌دانیم که مقابل حریف قدرتمندی صف آرایی خواهیم کرد که بازیکنان خوب و مربی توانایی دارد. اما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و به آن‌ها ضربه بزنیم."

ال چولو در ادامه نیز افزود: "در حال حاضر احساس خوبی داریم. تیمی با شخصیت و با برنامه هستیم، اما شما باید راه حل‌های مختلف را پیدا کنید. امیدوارم شاهد بازی خوبی در دیدار فردا شب باشیم."

4416