پدر هافبک پاریسن ژرمن: بارسلونا به پسرم علاقه‌مند بود

پدر هافبک پاریسن ژرمن: بارسلونا به پسرم علاقه‌مند بود

پایگاه خبری فوتبالی - پدر آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن فاش کرد که در زمان حضور پسرش در باشگاه منچستریونایتد، بارسلونا تماس‌هایی برای جذب او برقرار کرده است، اما این انتقال هیچ گاه صورت نگرفت. 

به گزارش فوتبالی، آندر هررا سی و دو ساله شروع تحسین برانگیزی را در فصل 2021-22 در پاریس داشته است. او تاکنون چند امتیاز برای پوچتینو و باشگاهش در لیگ فرانسه به ارمغان آورده و حالا به یکی از بازیکنان اصلی پاریس به شما می‌رود. در تابستان 2018، شایعات مختلفی مبنی بر علاقه بارسلونا به آندر هررا به گوش می‌رسید، اما هررا در پایان راهی پاریسن ژرمن شد. 

به نقل از سایت گل، پدر هررا، پدرو تائید کرد که چند بار با سران بارسلونا صحبت‌هایی مبنی بر این موضوع انجام داده، اما هیچ قراری با غول‌های اسپانیایی نگذاشته است. او به اکیپ فرانسه گفت: "در یک مقطع، آندر با بارسلونا در تماس بود، اما به دلایل مختلف، این انتقال انجام نگرفت. او به خاطر این که در 3 باشگاه بزرگ اسپانیا بازی نکرده، شکست خورده محسوب نمی‌شود. از نظر او، بزرگ‌ترین باشگاه در کشور اسپانیا، رئال زاراگوزا می‌باشد، باشگاهی که او فوتبالش را آغاز کرد."

هررا هافبک سابق شیاطین سرخ در این فصل موفق شد در 10 بازی با پیراهن پاریس، آمار چهار گل و دو پاس گل را به نام خود ثبت کند. 

4416