عکسی که مسی پیش از بازی حساس مقابل منچسترسیتی از خودش منتشر کرد

عکسی که مسی پیش از بازی حساس مقابل منچسترسیتی از خودش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در هفته دوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت در این بازی حساس چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در بازی مقابل کلوب بروژ عملکرد خوبی نداشت و همین قضیه موجب شده تا اکنون نگاه ها برای هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی او باشد و باید دید که مقابل منچسترسیتی چگونه عمل خواهد کرد. ضمن اینکه لیونل مسی هنوز اولین گل خود را در پاریسن ژرمن به ثمر نرسانده است و بازی مقابل منچسترسیتی فرصت ایده آلی است تا مسی در این بازی بزرگ اولین گل خود را در تیم پاریسی به ثمر برساند.

مسی در بخش استوری های صفحه شخصی خود در اینستاگرام، این تصویر را از خودش در تمرینات منتشر کرده است و بدین ترتیب نشان داده است که برای بازی مقابل منچستر سیتی آماده است و آخرین تمرینات خود را با آمادگی بالایی انجام داده است.

لئو مسی دو بازی اخیر پی اس جی را به خاطر مصدومیت از دست داده بود اما اکنون آماده است و باید دید که او مقابل شاگردان پپ گواردیولا به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470