آنچلوتی رکورد مجموع امتیاز در لالیگا را خواهد شکست؟

آنچلوتی رکورد مجموع امتیاز در لالیگا را خواهد شکست؟

پایگاه خبری فوتبالی - با گذشت 7 هفته از رقابت های لالیگا در فصل 2021/22، رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفته است و بدین ترتیب تا اینجای کار نشان داده که شانس اول قهرمانی در این فصل از رقابت های لالیگا است هر چند که فوتبال به طور کلی غیر قابل پیش بینی تر از این حرف ها است.

به گزارش فوتبالی، در 7 هفته ابتدایی رقابت های لالیگا، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی 17 امتیاز کسب کرده است که این مقدار امتیاز، بهترین شروع رئال مادرید در سال های اخیر به شمار می آید. رئال مادرید از 21 امتیاز ممکن در 7 هفته ابتدایی 17 امتیاز کسب کرده است و این عدد برابر است با مجموع امتیاز های رئال مادرید در 7 هفته ابتدایی لالیگا 2011/12 یعنی همان فصلی که رئال مادرید با هدایت ژوزه مورینیو در انتها با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد و رکورد مجموع امتیاز در لالیگا را شکست.

اکنون رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی هم به سبک بهترین فصل تاریخ رئال مادرید در لالیگا که فصل 2011/12 با هدایت مورینیو بود، لیگ فوتبال اسپانیا را آغاز کرده است و باید دید که در انتها آیا موفق به شکستن رکورد مجموع امتیاز های تاریخ لالیگا می شود و به قهرمانی می رسد یا اتفاقات دیگری در هفته های آینده رخ خواهد داد.

1470