عکسی که به اعتقاد رونالدو بهترین عکسی است که از او گرفته شده!

عکسی که به اعتقاد رونالدو بهترین عکسی است که از او گرفته شده!

پایگاه خبری فوتبالی - پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 1998 فرانسه، یک تورنومنت دوستانه در کشور فرانسه به نام تورنوی فرانسه برگزار شد و برخی از تیم های بزرگ دنیا در آن تورنمنت حضور داشتند و هدف این رقابت ها این بود که تیم های بزرگ خود را برای رقابت های جام جهانی آماده کنند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی های این رقابت ها، ایتالیا و برزیل به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت. گل های برزیل را در این بازی رونالدو و روماریو به ثمر رساندند و گل دیگر آن ها یک گل به خودی از سوی بازیکنان ایتالیا بود. گل های ایتالیا را هم در این بازی دل پیرو (دو گل) به ثمر رساند و یک گل هم برزیلی ها به خودشان زدند.

اما در این بازی یکی از زیبا ترین قاب های دنیای فوتبال رقم خورد و آن هم لحظه ای بود که کاناوارو و مالدینی برای مهار رونالدوی برزیلی دست به کار شدند و روی پای او از دو طرف تکل رفتند. این عکس یکی از تماشایی ترین عکس های تاریخ فوتبال است که سه اسطوره در آن حضور دارند.

رونالدو نازاریو درباره این عکس گفته است:" آن عکس که کاناوارو و مالدینی هم در آن حضور دارند، زیبا ترین عکسی است که دیده ام؛ بهترین عکسی است که تاکنون از من گرفته شده است."

1470