مدرس فوتبال بانوان: نباید تیم ملی تا جام ملت‌ها رها شود

مدرس فوتبال بانوان: نباید تیم ملی تا جام ملت‌ها رها شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدرس فوتبال در بخش بانوان و اولین کاپیتان تیم ملی بانوان ایران گفت: نباید این تیم تا جام ملت‌های آسیا رها شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و اردن در چارچوب هفته دوم و پایانی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مریم ایراندوست در ضربات پنالتی به برتری رسیدند و برای اولین بار در تاریخ راهی جام ملت‌های آسیا شدند.

لیلا وقاری با اشاره به راهیابی تیم فوتبال بانوان ایران به مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ابتدا این موفقیت را به تمام مردم تبریک می‌گویم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم که توانستند این موفق بزرگ را رقم زدند.  

وی در ادامه با اشاره به بازی با اردن افزود: بازی با تیم‌های عربی از جمله اردن همیشه برای ما مهم و سخت بوده است. اردن هیچ‌وقت تیم قدری نبود که بتواند برای ما دردسرساز شود. با این حال این برد هم نتیجه خوبی بود و به دختران ایران تبریک می‌گویم.

اولین کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران اضافه کرد: من در تیم‌های پایه با این بازیکنان کار کردم و همه آنها استعدادهای خوب، بی نظیر و با غیرتی هستند. ما مشکل زیر ساخت در فوتبال بانوان داشتیم نه مشکل بازیکن و یا مربی.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم بانوان ایران می‌تواند در مسابقات جام ملت‌ها موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: فوتبال ما از نظر استعداد شرایط خیلی خوبی دارد. مشکل فقط زیر ساخت و نبود برنامه است. اگر برنامه مدون داشته باشیم مقابل تیم های آسیایی که هیچ، تیم های قدرتمند جهان را هم شکست خواهیم داد. 

6641