عکسی از چهره «وارث مسی» در بارسلونا در بازی فیفا 22

عکسی از چهره «وارث مسی» در بارسلونا در بازی فیفا 22

پایگاه خبری فوتبالی - بازی ویدیویی فیفا 22 در تاریخ 1 اکتبر 2021 در بازار های جهانی و به طور رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب علاقه‌مندان به این بازی می توانند به سراغ آن بروند.

به گزارش فوتبالی، کمپانی EA Sports که شرکت سازنده بازی ویدیویی فیفا 22 است، پیش از انتشار رسمی نسخه این بازی، کارت های بازیکنان مختلف را که امتیاز هایشان در آن ها مشخص است و بدین ترتیب می توان توانایی های بازیکنان فوتبال را در این بازی فهمید، منتشر کرده است و در کنار آن تصاویری هم از چهره یا همان "فِیس" برخی از بازیکنان در بازی ویدیویی فیفا 22 منتشر شده است.

آنسو فاتی که وارث شماره 10 لیونل مسی در بارسلونا است، یکی از بازیکنانی است که فِیس او در بازی ویدیویی فیفا 22 مشخص شده است. هواداران بارسلونا که همواره در بازی فیفا با انتخاب تیم بارسلونا از ستاره ای مثل لیونل مسی استفاده می کردند تا در بازی های خود به پیروزی برسند، دیگر در بازی فیفا 22 خبری از لئو مسی در لباس بارسلونا نیست و اکنون آنسو فاتی آن بازیکنی است که در بارسلونا پیراهن شماره 10 را بر تن می کند و در این تصاویر می توان طراحی چهره او را در بازی ویدیویی فیفا 22 دید.

1470