مدافعان گلادباخ و چلسی، گزینه‌های جانشینی احتمالی زوله در مونیخ

مدافعان گلادباخ و چلسی، گزینه‌های جانشینی احتمالی زوله در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در صورت عدم تمدید قرارداد نیکلاس زوله، بایرن مونیخ در تابستان بعدی به دنبال مدافع چلسی یا مونشن گلادباخ خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دو رسانه بیلد و گل، سران بایرن مونیخ حتی در همین تابستان در صورت دریافت پیشنهاد مناسب راضی به فروش نیکلاس زوله ای بودند که در زمان هانسی فلیک افت کیفی محسوسی در ترکیب تیم داشت.

با آمدن یولیان ناگلزمان، فرصت حضور نیکلاس زوله در ترکیب بایرن مونیخ بیشتر شده است اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی مونیخی‌ ها صراحتا اعلام کرده که تا زمستان و پس از انجام بررسی های دقیق تر، مذاکره ای با این بازیکن برای تمدید قرارداد صورت نخواهد گرفت.

در روزهای اخیر، چت های واتس اپی مدافع بایرن مونیخ با مدیر برنامه هایش نیز به بیرون درز کرد که در آن زوله صراحتا از علاقه اش برای حضور در لیگ انگلستان صحبت کرده است.

اگر مذاکرات باواریایی ها و زوله به نتیجه ای نرسد، این بازیکن از ژانویه می تواند با باشگاه مد نظر خود قرارداد امضا کرده و در تابستان به صورت رایگان مونیخ را ترک کند.

در صورت وقوع این اتفاق، ماتیاس گینتر از بروسیا مونشن گلادباخ و آنتونیو رودیگر از چلسی، گزینه های بایرن مونیخ برای تقویت خط دفاع خواهند بود. قرارداد هر دو بازیکن در تابستان بعدی به اتمام می رسد و بایرن مونیخ برای خرید هر کدام از آن ها هزینه ای نخواهد پرداخت.

گفتنی است بیلد و گل علاقمندی بایرن مونیخ به جذب رودیگر را تایید کردند. مدافع سیه چرده آلمانی با چلسی به مشکل خورده است و باشگاه لندنی با عددی حدود 50 درصد از مبلغ قرارداد مد نظر رودیگر یعنی مبلغ تقریبا 15 میلیون موافقت کرده است. گفته می شود بایرن مونیخی ها توان پرداخت چنین حقوقی را دارند که و اگر تصمیم مدیران به جذب رودیگر باشد، باشگاه مشکل مالی نخواهد داشت.

در مورد گینتر نیز مدیر ورزشی گلادباخ یعنی مکس ابرل، پیش از فصل صراحتا اعلام کرد که هیچ مذاکره ای با همتای خود در بایرن مونیخ برای انتقال گینتز و هافمن نداشته است. اما اگر مذاکرات باشگاه گلادباخ با مدافع ملی پوش خود به بن بست بخورد، بایرن مونیخ نیز می تواند در ژانویه به صورت قانونی با گینتر قرارداد امضا کند.

9404