عکس؛ شوخی و خنده‌های نیمار و مسی پیش از بازی حساس مقابل منچسترسیتی

عکس؛ شوخی و خنده‌های نیمار و مسی پیش از بازی حساس مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب (سه شنبه) ساعت 22:30 به وقت ایران دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی حساس چه نتیجه ای در نهایت رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی را شاید بتوان حساس ترین بازی در این هفته از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دانست چرا که پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته هم با هم روبرو شده بودند و اکنون در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 هم با هم رو در رو می شوند. جدال مسی و گواردیولا در این بازی هم یکی از نکات جالب توجه در این بازی خواهد بود.

اما امروز آخرین جلسه تمرینی پی اس جی پیش از بازی مقابل منچسترسیتی برگزار شد و ستاره های پاریسن ژرمن هم در آن حاضر بودند. لیونل مسی و نیمار جونیور که دو ستاره خط حمله پی اس جی هستند در این تمرین با هم شوخی و خنده هایی داشتند و بدین ترتیب به نظر می رسد که این دو بازیکن همچنان ارتباط و رفاقتی نزدیک با هم دارند.

مسی در دو بازی قبل پی اس جی به علت مصدومیت غایب بوده است اما اکنون در تمرینات پی اس جی حضور دارد و به نظر می رسد که در بازی مقابل منچسترسیتی فیکس خواهد بود.

1470