نامزد رونالدو: ازدواج با کریستیانو؟ امیدوارم!

نامزد رونالدو: ازدواج با کریستیانو؟ امیدوارم!

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو ابراز امیدواری کرده است که به زودی ازدواجش با ستاره پرتغالی رسمی شود.

به گزارش فوتبالی، جورجینا ویدیویی از تیزر مستند زندگی خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. این مستند قرار است که به زودی در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شود. در این مستند یکی از دوستان جورجینا از او می پرسد که آیا او و ستاره پرتغالی قصد ازدواج را دارند یا نه. جورجینا در جواب می گوید:" این سوال به من بستگی ندارد. امیدوارم."

در حقیقت این مدل 27 ساله از عبارت اسپانیایی "Ojala" استفاده کره است. لغتی که از عبارت اسپانیایی "انشالله" گرفته شده است یعنی "اگر خدا بخواهد."

جورجینا و رونالدو پنج سال است که با هم در ارتباط هستند اما به نظر می رسد که به خاطر مسائل حقوقی فعلا کریستیانو قصد رسمی کردن ازدواجش با او را ندارد. برخی رسانه ها مدعی شده بودند که در تابستان 2019، رونالدو در جمعی دوستانه در مراکش از جورجینا خواستگاری کرده اما به نظر می ردس که این خبر صحت ندارد. 

جورجینا در بخشی از این مستند می گوید که زندگی اش از زمان ملاقات با رونالدو تغییر کرده است و ستاره پرتغالی را یک مرد "باشخصیت" می خواند. از سویی رونالدو نیز قرار است که در بخشی از این مستند حضور داشته باشد و در مورد رابطه اش با جورجینا و آشنایی با وی صحبت کند.

آلوارو دیاز مدیر بخش اسپانیایی شبکه نتفلیکس می گوید:" رونالدو همکاری خوبی با این مستند داشته است و رابطه اش با جورجینا به عنوان یک همسر و پدر خانواده را توضیح داده است هر چند که هدف اصلی ما آشنایی با خانواده از دیدگاه خود جورجینا است."

4125