غایب اصلی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید مشخص شد

غایب اصلی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان شنبه روی نیمکت بارسلونا نخواهد نشست البته نه به این خاطر که مربی هلندی اخراج شده بلکه به این خاطر که باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که درخواست لغو محرومیتش را ندهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از حکم کمیته انضباطی لالیگا در مورد محرومیت دو جلسه ای کومان پس از بازی با کادیز به این نتیجه رسید که حداقل محرومیت برای وی با دو جلسه در نظر گرفته شده است و به همین خاطر بنا بر این شد که درخواستی برای لغو محرومیت وی داده نشود.

کومان بدین ترتیب شنبه در واندا متروپولیتانو روی نیمکت اتلتیکو مادرید نخواهد نشست و نمی تواند درون زمین با سیمئونه دست بدهد یا شخصا تیمش را هدایت کند بلکه دستیارش آلفرد شرویدر قرار است که همچون بازی با لوانته مسئولیت نیمکت را به عهده بگیرد و از کنار زمین تیم کاتالان را در یکی از حساس ترین بازیهای فصلشان در لالیگا رهبری خواهد کرد.

البته بارسلونا اعلام کرده است که در مورد کارت زرد بوسکتس مقابل کادیز درخواست فرجام خواهی می دهد. در حقیقت به گفته بارسلونا، بوسکتس در این صحنه قصد بیرون زدن توپ دوم از زمین را داشته و به همین خاطر نباید کارت زرد می گرفته و کارتی که به او داده شده، ناعادلانه بوده است و باید لغو شود.

4125