سه معضل حل نشده پیولی برای انتخاب ترکیب تیمش در بازی با مادریدی‌ها

سه معضل حل نشده پیولی برای انتخاب ترکیب تیمش در بازی با مادریدی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال میلان ایتالیا که از وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت های سری آ ایتالیا برخوردار است، سه شنبه شب و در چهارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت میلان نیوز ایتالیا، تنها حدود چهل و هشت ساعت از بازی میلان برابر اسپتزیا در لیگ سری آ ایتالیا می گذرد اما روسونری ها باید هر چه سریع تر بر روی بازی حساس و مهم سه شنبه شب برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند.

داویده کالابریا و سیمون کیائر، هر دو برای این بازی در دسترس خواهند بود؛ حتی با وجود این که مدافع کناری ایتالیایی در پیروزی دو بر صفر روز شنبه برابر اسپتزیا بر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشته باشد، در مسابقه لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا به میدان خواهد رفت؛ اما مدافع دانمارکی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی و تشکیل زوج با فیکایو توموری، باید با آلسیو رومانیولی رقابت کند.

دو معضل دیگر نیز برای استفانو پیولی وجود دارد که باید حل شوند؛ آن هم استفاده از فرانک کسیه یا اسماعیل بن ناصر در خط میانی برای تشکیل زوج خط میانی تیم همراه با ساندرو تونالی و همچنین استفاده از آنته ربیچ یا اولیویه ژیرو در نوک خط حمله روسونری در دیدار با اتلتیکو مادرید.

ترکیب احتمالی میلانی ها برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با سیستم 1-3-2-4:

مایک ماینان، داویده کالابریا، سیمون کیائر (آلسیو رومانیولی)، فیکایو توموری، تئو هرناندز، ساندرو تونالی، فرانک کسیه (اسماعیل بن‌ناصر)، سائلماکرز، براهیم دیاز، لیائو، آنته ربیچ (اولیویه ژیرو) 

9404