بازگشت دو بازیکن مصدوم کاتالان‌ها به تمرینات گروهی

بازگشت دو بازیکن مصدوم کاتالان‌ها به تمرینات گروهی

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن کلیدی آبی اناری ها که در هفته های گذشته دچار مشکل مصدومیت شده و به این واسطه تیمشان را در مضیقه گذاشته بودند، پس از بهبودی و به دست آوردن سلامتی خود، به تمرینات گروهی شاگردان کومان بازگشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، تیم بارسلونا رفته رفته در حال کامل شدن بوده و رونالد کومان، سرمربی هلندی آبی اناری ها در حال بازیابی بازیکنان و نیروهای خود در چهارچوب زمین بازی است. پس از بازگشت پیروزی بخش آنسو فاتی در مقابل لوانته که با گلزنی این بازیکن جوان و با استعداد بلوگرانا نیز همراه بود، حالا از نیوکمپ خبر می رسد که پدری لوپز و جوردی آلبا نیز در تمرینات گروهی بارسلونایی ها شرکت کردند. نام این دو بازیکن به احتمال بسیار قوی در لیست تیم کاتالانی برای حضور در پرواز به سمت لیسبون پرتغال جهت دیدار مقابل بنفیکا در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود.

جلسه تمرینی امروز آبی اناری ها به علت درخشش آنسو فاتی در بازی شب گذشته برابر لوانته و پیروزی مقابل این حریف، از جو بسیار خوبی برخوردار بود و بازیکنان بارسلونا تمرینات ریکاوری شادابی را پشت سر گذاشتند.

به دنبال مباحث چند وقت گذشته مبنی بر اخراج رونالد کومان و جایگزینی او با یکی از چندین سرمربی ای که برای این منظور کاندیدا شده بودند، حواشی پیرامون کاتالان‌ ها در چند روز اخیر بیشتر از قبل شده بود ولی با پیروزی روحیه بخش شب گذشته شاگردان مرد هلندی نیمکت بلوگرانا که با بازگشت و گلزنی آنسو فاتی نیز همراه بود، توانست مقداری از این فشار روانی روی تیم کاتالانی را کم کرده و آبی اناری ها را نسبت به روزها و رقابت های آینده در جام های مختلفی که پيش رو دارند، امیدوارتر از قبل کند.

9404