سرمربی صدرنشین سری‌آ: بازیکنی که تلاش نکند، اعصابم را خرد می‌کند!

سرمربی صدرنشین سری‌آ: بازیکنی که تلاش نکند، اعصابم را خرد می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی پارتنوپی که تیمش در رقابت های نخست فصل جدید سری آ فراتر از حد انتظار کار کرده و صدرنشین جدول این مسابقات است، صحبت های جالبی مطرح می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، لوچیانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی تیم ناپولی که در انتهای رقابت های فصل گذشته جانشین جنارو گتوزو در این تیم شد، فصل جدید را همراه تیمش فوق العاده آغاز کرده و به تازگی هم موفق شد همراه با ناپولی به ششمین پیروزی متوالی از شش مسابقه ابتدایی فصل جدید سری آ دست یافته و صدرنشین جدول رده بندی لیگ ایتالیا باشد. اسپالتی پس از کسب ششمین پیروزی متوالی در بازی مقابل کالیاری که با نتیجه دو بر صفر به دست آمد و منجر به صدرنشینی ناپلی‌ ها شد، گفت:

"ما شکست نخورده ایم؟ چرا. شکست خورده‌ ایم حسش را هم می‌ دانیم. به بنونتو در جریان یک دیدار دوستانه باختیم. هر دیداری که در آن لباس ناپولی را می‌ پوشیم، یک دیدار رسمی است. هنوز باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. حالا مردم و هواداران از ما انتظارات بالایی دارند و باید ببینیم در لحظات سخت چه واکنشی نشان می‌ دهیم."

سرمربی تیم صدرنشین سری‌ آ ایتالیا در ادامه صحبت های جالبش گفت:

"من همیشه یک بازیکن و مربی نسبتا بد بوده ام اما از صبح تا شب کار و تلاش کرده‌ ام. با همین رفتار نیز توانسته‌ ام افتخار کسب کنم و تیم‌ هایی که برتر هستند را شکست بدهم. بنابراین زمانی که می‌ بینم یک بازیکن، استعداد دارد اما آن را به کار نمی‌ گیرد و تلاش نمی‌ کند تا آن را شکوفا کند، اعصابم را خرد می کند و عصبانی می‌ شوم!"

9404