وضعیت وخیم تیم قدیمی و 84 ساله عربستانی

وضعیت وخیم تیم قدیمی و 84 ساله عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه قدیمی الاهلی روزهای خوبی را سپری نمی کند و از آخرین پیروزی این تیم در لیگ عربستان، بیش از 4 ماه و نیم می گذرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، الاهلی تیم قدیمی و 84 ساله عربستانی که در سال 2016 به عنوان تنها تیم سعودی توانست سه گانه داخلی این کشور یعنی رقابت های لیگ حرفه ای، جام پادشاهی و سوپرجام عربستان را کسب کند، اکنون حال و روز خوشی ندارد و غرق در بحران های عجیبی شده است.

الاهلی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با استقلال روی به استخدام ولادان ریجکمپ مربی رومانیایی آورد، با شکایت این سرمربی به پرداخت 825 هزار یورو محکوم شده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز تا زمان پرداخت مطالبات ریجکمپ بسته می ماند. این در حالی است که مدیریت وقت الاهلی در بیانیه ای رسمی از توافق دو طرف برای فسخ قرارداد خبر داده بود.

این تیم اکنون وضعیت خوبی در لیگ حرفه ای عربستان ندارد و در 5 هفته نخست به نتیجه تساوی رسید و در هفته ششم نیز با 2 گل به الفیحا باخت و هنوز در فصل جدید بردی را کسب نکرده است. آنها باید روز جمعه در دربی بزرگ شهر جده به مصاف الاتحاد صدرنشین و آماده بروند. مدیریت الاهلی بسنیک هاسی مربی آلبانیایی خود تا پس از دیدار با الاتحاد فرصت داده است و در صورت کسب نتیجه نامطلوب، ممکن است این مربی از الاهلی اخراج شود.

با این وجود، برخی از رسانه های سعودی اعلام کرده اند که مدیریت الاهلی اقدام به جمع آوری روزمه برخی از مربیان برای اخراج احتمالی هاسی آورده اند و در حال حاضر چند گزینه برای آغاز مذاکرات، روی میز مدیران است. برخی منابع الشرق الاوسط اعلام کرده اند چند نام خارجی بزرگ و برجسته مدنظر روسای الاهلی قرار گرفته است.

قرار است مدیریت الاهلی پس از دربی جده درخصوص ادامه همکاری با بسنیک هاسی تصمیم گیری کند. این مربی 2 فصل با الاهلی قرارداد دارد و الشرق الاوسط اعلام کرد حتی این مسئله نیز مانعی بر سر مدیران برای تغییر سرمربی تیم نخواهد بود.

7474