پی‌سی‌آر در دیدار ایران و کره‌جنوبی قطعی نیست!

پی‌سی‌آر در دیدار ایران و کره‌جنوبی قطعی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- انجام تست پی‌سی‌آر در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، قطعی نیست و صرفا تا کنون تنها شرط قطعی، تزریق ۲ دز واکسن کروناست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از سری رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرار است ۲۰ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود و به همین منظور حضور تماشاگران در این مسابقه با شروط خاصی همراه شده است.

چندی پیش علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد ۱۰ هزار تماشاگر به شرط تزریق ۲ دُز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند در ورزشگاه آزادی شاهد بازی ایران و کره جنوبی باشند.

با این وجود به تازگی غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که شروط حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، تزریق ۲ دز واکسن کرونا و نیز انجام تست پی سی آر است.

بر اساس اطلاعات بدست رسیده تاکنون صرفا تزریق ۲ دُز واکسن کرونا برای افرادی که تمایل دارند این مسابقه را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند قطعی شده و در رابطه با انجام تست پی‌سی‌آر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به احتمال زیاد حضور در این مسابقه به انجام تست پی‌سی‌آر منوط نخواهد شد.

7474